1

Topic: Modelul suedez de educatie

Parintii permisivi din Suedia au dat nastere unei generatii de monstrii?

Un psiholog pune in discutie efectele modelului scandinav de a-ti creste copilul.
-tot mmai multi copii devin de nestapanit cand sunt lasati sa faca tot ceea ce vor. Moda veche de crestere a copiilor ar putea reveni in actualitate chiar si in Scandinavia,  exact tarile care altadata se mandreau cu stilul inovator de crestere a copilului.
Acum se gandesc daca e intelept sa-ti lasi copilul sa faca ce vrea, de cate ori vrea.
Stilul permisiv de a fi parinte creeaza o generatie de tineri fara empatie sociala, care, dupa o copilarie de rasfat, sfarsesc prin a fi dezamagiti in viata,

-„a-i spune ‘nu’ unui copil nu e acelasi lucru cu a bate un copil. Parintii ar trebui sa se comporte ca parinti, nu ca cei mai buni prieteni. sa isi pregateasca copiii pt viata adulta invatandu-i cum sa se comporte, nu tratandu-i ca pe printi.
-In Suedia, ei cred ca orice forma de interventie impotriva copilului e o forma de molestare”.
„expertii cred ca parintii trebuie sa negocieze nu  sa pedepseasca. Au inteles gresit conceptul de a fi parinte. Copiii nu sunt atat de fragili precum cred ei”
- acest stil de a-ti lasa copilul sa fie seful a esuat; ca dovezi, prabusirea disciplinei in scoli si a calitatii educatiei, cresterea tentativelor de sinucidere la adolescenti.

Suedia a fost prima tara care a interzis pedepsele fizice, in 1979, pentru ca apoi opinia sa fie ca cei mici trebuie sa fie tratati ca adulti. Valorile egalitare ale social-democratiei s-au soldat insa cu un dezastru in familie, noteaza un ziar suedez.
„cea mai tulburatoare caracteristica a societatii suedeze e abdicarea voluntara din autoritatea de adult”. „A inceput cu nepedepsirea copiilor si a transformat-o intr-o frica de a-i disciplina, lucrul pe care parintii ar trebui sa il faca”.
In tarile scandinave, copiii incep educatia dupa 6 sau 7 ani,  in sist. britanic  toti copiii trebuie inscrisi in sist. de educatie pana la 5 ani.

  - problemele sociale sunt in crestere in scolile din Suedia, elevii refuza  sa urmeze instructiunile profesorilor, iar problemele continua cu o viata adulta neimplinita.  „asteptarile  copiilor sunt prea mari si viata e prea dura pt ei. O vedem in tulburarile de anxietate si de automutilare, care au crescut dramatic”.
„Tinerii din Suedia tind sa fie foarte dezamagiti in viata, mai ales in jurul varstei de 20 de ani”, desi se inregistreaza o scadere a sinuciderilor, „exista o crestere uriasa a tentativelor de sinucidere, mai ales la  fetele cu varste intre 15 si 25 de ani”.


L-am făcut pe Dumnezeu nepăsător - doar noi l-am alungat…

Doamna Anne Graham, întrebată cu privire la atacurile din 11.09. 2001:
"Cum a putut Bunul Dumnezeu să privească atât de nepăsător aceasta catastrofă de pe pământul Americii?"
Dânsa a precizat foarte calm şi explicit, precizând următoarele:
" ..noi, de ani de zile, Îi spunem şi chiar Îi poruncim să iasă din şcolile noastre, din guvernul şi din vieţile noastre, că ne descurcăm şi singuri... Şi, fiind El un adevărat gentleman, cred că pur şi simplu S-a dat, calm, la o parte...
Cum de mai îndrăznim noi oare să-I cerem binecuvântarea, mila şi protecţia Sa, daca Îi cerem să ne lase în pace? (fiind vorba de atacuri teroriste, atacuri armate în şcoli, etc.)
-totul a început când Madeleine Murray O'Hare (doamna care a cerut ca America să devină o ţară atee şi care a fost ucisă) a afirmat că nu dorea nici un fel de rugăciuni în şcolile noastre, iar noi am spus O.K. Cererea ei a fost aprobată şi a devenit lege obligatorie în SUA...
-Apoi, cineva a spus că mai bine nu am citi Biblia în şcoli (Biblia care spune să nu ucizi, să nu furi şi să-ţi iubeşti aproapele că pe tine însuţi), iar noi am spus O.K..
-Apoi, dr. Benjamin Spock a spus că nu ar trebui să ne plesnim copiii atunci când se poartă urât, pentru ca aceasta le-ar afecta mica lor personalitate şi stima de sine (fiul dr. Spock s-a sinucis). Iar noi am spus că un expert trebuie să ştie ce vorbeşte, aşa că am spus O.K.
-Apoi, altcineva a spus că profesorii şi diriginţii nu ar trebui să îi disciplineze pe copii atunci când greşesc. Iar conducătorii de şcoli au spus că nici un membru al personalului să nu atingă vreun elev atunci când se poartă urât, pentru că şcolile nu au nevoie de publicitate proastă şi în nici un caz de procese. (Totuşi, există o mare diferenţă între a disciplina şi a atinge, a bate, a plesni, a lovi, a umili, etc.). Iar noi am spus O.K.
-Apoi, cine ştie ce membru inteligent al consiliului de conducere al vreunei şcoli a spus că, băieţii fiind băieţi, vor face dragoste oricum, deci ar trebui să le dăm fiilor noştri prezervative. Aşa, ei vor putea să se distreze cât vor, iar noi nu vom trebui să le spunem părinţilor că le-au primit de la şcoală. Iar noi am spus O.K.
-Apoi, unii dintre aleşii noştri de vârf au spus că nu contează ceea ce fac în viaţa lor privată atât timp cât îşi fac treaba la slujbă. De acord, a spus fiecare din noi, mie nu-mi pasă de ceea ce face altcineva, inclusiv preşedintele, în viaţa sa privată, atât timp cât am o slujbă şi economia merge bine.
-Apoi, nişte libertini au cerut să tipărim cât mai multe reviste cu femei goale, în semn de respect şi apreciere a frumuseţii feminine... Iar noi am spus O.K.
-Apoi, altcineva a împins acea apreciere un pas mai departe, publicând fotografii cu copii goi, şi încă mai departe, afişându-le pe Internet. Iar noi am spus O.K., au dreptul la liberă exprimare.
-Apoi, industria show-business-ului a spus: hai să facem show-uri TV şi filme care să promoveze îndepărtarea de Dumnezeu, violenţa şi sexul ilicit, să înregistrăm melodii care să încurajeze violurile, drogurile, crimele, sinuciderea şi temele satanice. Iar noi am spus că nu este decât entertainment - amuzament, nu are efecte adverse şi oricum nu o ia nimeni în serios, aşa ca totul a mers înainte.
-Iar acum ne întrebăm speriaţi de ce copiii noştri nu au conştiinţă, de ce nu disting binele de rău, de ce nu îi deranjează să ucidă pe străini, pe colegii de clasă sau pe ei înşişi. Probabil că, dacă ne-am gândi mai mult, ne-am da seama de ce.
Cred că totul se reduce la faptul că ceea ce vei semăna, aceea vei şi culege.
-Noi Îi spunem lui Dumnezeu: Dragă Doamne, de ce nu ai salvat-o pe acea fetiţa ucisă în clasă? Iar Dumnezeu răspunde: Dragul meu, Cum puteam Eu fi acolo, când voi mi-aţi spus să plec din şcoli?
-E ciudat cum oamenii Îl dispreţuiesc pe Dumnezeu, şi apoi se întreabă cu naivitate de ce totul merge tot mai prost. Este ciudat cum de credem tot ceea ce scriu ziarele, dar noi ne îndoim de ceea ce spune Biblia.
-E ciudat cum de toţi oamenii vor sa meargă în ceruri, deşi nu cred, nu gândesc, şi nu spun sau nu fac nimic din ceea ce scrie în Biblie.
-Este ciudat cum de unii pot spune: da, eu cred în Dumnezeu şi de fapt să îl urmează pe Satana, care, se ştie că, la rândul lui, crede şi el în Dumnezeu...
-E ciudat cum ne repezim să judecăm, dar nu ne place să fim judecaţi. E ciudat cum de se pot trimite mii de glume prin e-mail şi ele se răspândesc precum focul sălbatic, dar când începi să trimiţi mesaje privindu-L pe Dumnezeu, oamenii se gândesc de doua ori înainte de a le trimite şi altora.
-E ciudat cum de tot ceea ce este vulgar, crud şi obscen trece liber prin cyberspaţiu, dar orice discuţie publică despre Dumnezeu este împiedicată la şcoală şi la locul de muncă.

https://crestinismtrait.blogspot.com/20 … -doar.html

Charlote Iserbyt  - istoria secreta a educatie occidentale

-Un ministru al educatiei de sub Regan descopera un plan de spalare a creierelor prin educatie, care doar regurgiteaza ceea ce li se spune.
-In 1910 Carnegie a elaborat un plan de invatamant stiintific pt distrugerea mintii ,pt a crea mase abrutizate; a propus o metoda stiintifica de spalare pe creier. Pt ca razboiul e o metoda sigura de a modifica comportamentul popoarelor, a insistat la presedinte ca razboiul sa nu se termine curand a.i. sa poata implementa un sistem de educatie, ca lumea sa nu se mai poata intoarce la ac. mod de viata anterior razboiului, si au cooptat fundatia Rokefeller sa ii ajute .
-Scoala va distruge liberul arbitru a.i. toata viata nu vor putea gandi decat ceea ce au fost invatati si vor putea fi controlati fara armata sau politie.
-Tanara generatie nu trebuie lasata sa isi faca propria opinie. Le-o formam cum vrem noi.
-WWI a schimbat definitiv lumea femeilor, mergand sa lucreze in fabricile de armament si scotand femeia din centrul educatiei familiale.
Carnegie ajunge la concluzia ca pt a atinge scopul trebuie sa modifice istoria americii si sa rescrie un nou umanism si socialism

Documentarul ministrei Charlote Iserbyt:
1. https://www.youtube.com/watch?t=1&v=ccUqk6DGtts
2. https://www.youtube.com/watch?v=6ShRYgR0s1Q
3. https://www.youtube.com/watch?v=Ruf9_9X2M0Y
4. https://www.youtube.com/watch?v=WZUFyLtAXL4
5. https://www.youtube.com/watch?v=61jlRe2UVRM
6. https://www.youtube.com/watch?v=esFq-mfLYVw

7. http://vol370.blogspot.fr/2014/06/2906- … e-des.html
Kaku- spune ca daca vei fi impotriva guvernului mondial- vei fi considerat terorist
8. https://www.youtube.com/watch?v=1ygPK1D1BJ4

CARTI - the death of free will pdf
http://www.deliberatedumbingdown.com/Mo … 1_2010.pdf
http://www.deliberatedumbingdown.com/
http://www.americandeception.com/